Takkahenki toimitukset

Takkahenki toimitukset

Toimintamme perustuu tuottajiemme varastoon Euroopassa ja omaan varastoomme Suomessa, josta tilaukset lähtevät Suomeen suoraan asiakkaallemme tai varastomme kautta edelleen Postin, Schenkerin, Kaukokiito tai vastaavan toimijan kyydillä asiakkaillemme. Osa tuotteista on varastoituna myös Suomeen, pyrimme vastaamaan sesongin aikana kysyntään.

Normaali toimitusaika on 1-3 viikkoa. Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen. Tuotteiden LISÄTIEDOT välilehdellä on ilmoitettu tuotteen arvioitu toimitusaika. Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu.

Palautus kaupoissamme ei ole ilmainen. Joten ole huolellinen tilauksesi tietojen kanssa, toimitusosoitteiden kanssa ja katso myös LIITTEET osio, mahdolliset varo-ohjeet ja muut tarkenteet.

Toimituksesta tilaajalle vastaa pääosin Posti Oy.  Ohessa alla linkki Postin sivuille tarkemmista kuljetusmääritteistä, varsinkin Express toimituksesta:

Posti Express

Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm email osoitteen ja puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että kuljettaja toimittaessa saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista.

Pyydämme ilmoittamaan tarvittaessa sähköpostitse poikkeamat, erityistoiveet tai muut mitkä vaikuttaa toimitukseen ENNEN tilausta info@biro.fi , jotta näistä voidaan erikseen sopia sekä tarkistaa onko ne mahdollista toteuttaa. Poikkeavan toimitusosoitteen ja puhelinnumeron sekä vastaanottajan voi ilmoittaa tilausta tehdessä toimitusosoite kenttään.

Toimituskulu on Takkahenki.fi kaupassa tilauskohtainen, 
Pienemmät, alle 30 kg ja alle 120 cm paketit, tilaukset toimitetaan pääosin pakettipalveluna:
Express Business Day Parcel

Jos toimitus tulee EU maasta, päämiehen varastosta GLS kuriirilla Suomeen, se menee Postin noutopisteeseen, perustuen Postin ja GLS kuriiriyhtiön keskinäiseen sopimukseen, toimitusajan ollessa 5-8 pv.

Isommat tilaukset toimitetaan lavalla ja pääosin Postin (tai vastaava) kuljetusyksikkönä asiakkaalle
Express Business Day Pallet 

Kuljetusyksikkö toimituksiin ei sisälly sisään kantoa (Postin, Schenkerin ja Kaukokiidon ohjeet). Sisään kantoon tarvitaan kaksi miestä, nykyään autoissa on vain yksi mies, kuljettaja.        

                  

Kaikki tuotteet on paketeissa ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Jos lähetyksessä ilmenee vaurioita, on ne merkittävä kuormakirjaan/posti-osoitekirjaan, mieluusti kuvattava välittömästi ja oltava yhteydessä Postiin (kuljetusliikkeeseen) ja meihin info@biro.fi . Kasatun sisustustakan takkasydän on usein erikseen pakattuna turvallisuus syistä, kiinnitys ja paikalleen laitto on helppo toimi.

Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.

Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette sen ENNEN tilauksen tekoa tietoa.

Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.

Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi

Posti: Kotimaan pakettien toimitus- ja säilytysajat noutopisteisiin yhdenmukaistuvat. Muutos astui voimaan 1.10.2017
- Jatkossa säilytämme lähetyksiä noutopisteissä 7 päivää, minkä jälkeen ne palautuvat lähettäjälle
                  Posti

------------

Postin ohjeita vastaanottajalle:
- Jos saamasi lähetys on vahingoittunut, tee Postille vahinkoilmoitus ja ilmoita myös lähettäjälle. Lähettäjä voi hakea Postilta korvauksia vasta, kun Posti on todennut vahingon.
- Jos lähetys on viivästynyt tai kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai pyydä lähettäjää olemaan yhteydessä meihin.

Kuluttajansuojalain mukaan verkkokaupassa myyjällä on vastuu tavaran kuljetuksesta. Jos tilaamasi tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksessa, voit yleensä saada myyjältä korvaavan tuotteen tilalle. Korvaus, jonka Posti maksaa lähettäjälle eli näissä tapauksissa myyjälle, on useimmiten arvoltaan tätä pienempi. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa lähetys ulkoisesti, kirjata vauriot ja ilmoittaa.

------------